»Zato je neposredno nadrejeni vodja tisti, ki lahko presoja in odloči, kdaj je fizična prisotnost posameznega javnega uslužbenca na delovnem mestu potrebna in kdaj ni.«
»Gre za izjemno veliko delovnih mest, za veliko javnih uslužbencev, želijo pa zagotoviti, da bo sistem čim bolj pregleden, objektiven in pravičen za vse javne uslužbence.«
»Javnih uslužbencev in uslužbenk je premalo, delate na preslabo plačanih delovnih mestih, vaša obremenjenost z delom se veča iz dneva v dan.«
»Tako je med drugim določeno, da lahko v javnem sektorju na delovnem mestu, za katero ne izpolnjujejo pogoja glede zahtevane izobrazbe, nadaljujejo delo uslužbenci, ki imajo vsaj 25 let delovnih izkušenj. Takšna in podobne izjeme so določene na podlagi osebnih okoliščin javnih uslužbencev, zato bi moral pripravljavec zakona pojasniti razloge, zakaj naj se tak diskriminatorni kriterij obravnava kot izjema od prepovedi diskriminacije.«
»Vlada po zakonu o javnih uslužbencih in zakonu o delovnih razmerjih nima pristojnosti.«
»Učitelj je javni uslužbenec, ki ga veže kodeks javnih uslužbencev, in je hkrati vzgojitelj.«
»Ali če hočete bolj enostavno: ko bomo poznali plače direktorjev, bodo te zagotovo neposredno vplivale tudi nazaj na vrednotenje delovnih mest javnih uslužbencev, ker skozi plače direktorjev posredno ovrednotite tudi plače javnih uslužbencev, naredite neko razmerje, ki pove tudi nekaj o vaši plači, zato je to vprašanje zelo pomembno.«
»Podatki o zaposlitvah javnih uslužbencev so prosto dostopne informacije javnega značaja.«
»Bom dal en primer: več vas je omenilo, kako pomembno je z vidika pokojninskega sistema daljše vztrajanje v zaposlitvi, podaljševanje delovne aktivnosti, in potem pride predlog zakona o javnih uslužbencih, da pri 65 letih in 40 letih delovne dobe preneha delovno razmerje ... Oprostite, halo!?«
»Vse skupaj odvisno od stroke, ki bo presojala od delovnega mesta do delovnega mesta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju